Известие

Collapse
No announcement yet.

Какво общо имат спирачките със оборотите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Какво общо имат спирачките със оборотите

    Значи да обесня какво имам предвид. От скоро като почна да спирам на светофар малко преди изцяло да спра и оборотите ми падат рязко до около 500 и веднага след това се нормализират, но ми прави впечатление че като натисна спирачката докато колата не е в движение и има известно колебание в оборотите макар и малко??? Иначе като съм в движение и изключа от скорост не играят. От какво може да се получава тая тъпотия????
    98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...

  • #2
    Едно предположение - сервото на спирачките.
    Alfa Romeo 145 1.9 JTD

    Comment


    • #3
      Да има вероятност сервото да е тръгнало то смуче въздух от колектора.

      Comment


      • #4
        Имах подобен проблем с предишната си кола, работеше нестабилно, беше заминал един възвратен клапън на сервото. Виж все пак като се поява проблема имаш ли голяма ел консумация? / радио, халогени, чистачки и т.н./
        97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

        .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Hrabri
          Имах подобен проблем с предишната си кола, работеше нестабилно, беше заминал един възвратен клапън на сервото. Виж все пак като се поява проблема имаш ли голяма ел консумация? / радио, халогени, чистачки и т.н./
          Знаеш ли че може би това ми направи впечатление точно гледах кво става като натискам спирачката и в този момент включих реотаните и пак мръднаха оборотите.

          В крайна сметка какво трябва да отремонтирам или да сменя???
          98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от MONI
            Първоначално публикувано от Hrabri
            Имах подобен проблем с предишната си кола, работеше нестабилно, беше заминал един възвратен клапън на сервото. Виж все пак като се поява проблема имаш ли голяма ел консумация? / радио, халогени, чистачки и т.н./
            Знаеш ли че може би това ми направи впечатление точно гледах кво става като натискам спирачката и в този момент включих реотаните и пак мръднаха оборотите.

            В крайна сметка какво трябва да отремонтирам или да сменя???
            Моята алфичка така правеше преди да се скапи генератора.... 100А за кола с климатик били недостатъчни се изказаха едни юнаци от сервиза.Като настъпиш спирачката стоповете действали като мишката дето извадила ряпата?!
            Като помпиш спирачката е нормално да падат оборотите на място. Току що го пробвах на новотата баничарка на фирмата.
            Абе това със сервото да ти е първо, после провери генератора.
            97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

            .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Hrabri
              Първоначално публикувано от MONI
              Първоначално публикувано от Hrabri
              Имах подобен проблем с предишната си кола, работеше нестабилно, беше заминал един възвратен клапън на сервото. Виж все пак като се поява проблема имаш ли голяма ел консумация? / радио, халогени, чистачки и т.н./
              Знаеш ли че може би това ми направи впечатление точно гледах кво става като натискам спирачката и в този момент включих реотаните и пак мръднаха оборотите.

              В крайна сметка какво трябва да отремонтирам или да сменя???
              Моята алфичка така правеше преди да се скапи генератора.... 100А за кола с климатик били недостатъчни се изказаха едни юнаци от сервиза.Като настъпиш спирачката стоповете действали като мишката дето извадила ряпата?!
              Като помпиш спирачката е нормално да падат оборотите на място. Току що го пробвах на новотата баничарка на фирмата.
              Абе това със сервото да ти е първо, после провери генератора.
              Колега само молбата ми е да обясниш като на индиянец(шото толкова разбирам) какво точно да погледна на сервото и кое е генератора???
              98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...

              Comment


              • #8
                спукана мембрана на сервото, закъсан маркуч или възвратния клапан

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от рали
                  спукана мембрана на сервото, закъсан маркуч или възвратния клапан
                  Най вероятно е възвратният клапан ама трябва да се проучи, така по описание няма да стане. Най лесно се проверява маркуча. Почни от него.

                  Comment


                  • #10
                    Още едно предположение, пробвай с друг акумулатор, но по мощен. Имал съм такъв случай, генератора се товареше щото постоянно зареждаше акумулатора и при добавяне на някакъв консуматор оборотите на ДВГ понамаляваха, но това е само една възможност!

                    Но все пак е по-вероятно да е от сервото!
                    Mitsubishi Outlander
                    Mitsubishi Space Star
                    Daihatsu Terios

                    Comment


                    • #11
                      Абе аз че сам нема да се оправя е ясно ама да речем ако отида на диагностика във Ванто дали ще могата да ми кажат кво е ??
                      98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...

                      Comment


                      • #12
                        По сигурно е ,а и имат апаратура. Късмет и после кажи какво е било
                        97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                        .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от gigi
                          Първоначално публикувано от рали
                          спукана мембрана на сервото, закъсан маркуч или възвратния клапан
                          Най вероятно е възвратният клапан ама трябва да се проучи, така по описание няма да стане. Най лесно се проверява маркуча. Почни от него.
                          Аве от къде ти идват такива мисли че най лесен е маркуча ти пробвал ли си да го закачиш на колектора след като си го издърпал от там Ами да го вкараш в сервото при положение че дотам стигат само 2 пръста
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Bobo
                            Първоначално публикувано от gigi
                            Първоначално публикувано от рали
                            спукана мембрана на сервото, закъсан маркуч или възвратния клапан
                            Най вероятно е възвратният клапан ама трябва да се проучи, така по описание няма да стане. Най лесно се проверява маркуча. Почни от него.
                            Аве от къде ти идват такива мисли че най лесен е маркуча ти пробвал ли си да го закачиш на колектора след като си го издърпал от там Ами да го вкараш в сервото при положение че дотам стигат само 2 пръста
                            Че какво му е трудното намазваш малко маркуча с масло и ръгаш здраво виж за към сервото е по тегаво ама с мерак пак става

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от gigi
                              Че какво му е трудното намазваш малко маркуча с масло и ръгаш здраво виж за към сервото е по тегаво ама с мерак пак става
                              Добре че немаш турбо че с тва масло като духне леко турбината и спирачки ше видиш през крив макарон

                              Не че без турбо не е опасно да се изхлузи ма ти си знаеш

                              А лично на моя му бях турил скобичка още като бех атмосверка все пак от тва ми зависи живота
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment

                              Working...
                              X